2013. július 6., szombat

Tihany


Természetesen nem hagytuk itthon Őt sem!:)
Tudom, hogy sokan jártatok idén is Tihanyban, a Levendula Fesztiválon, én az Édesanyámmal mentem most. Nagyon szép napunk volt, sok-sok "virtuális ismerőssel" találkoztam, jó volt látni a hömpölygő tömeget, beszélgetni a nézelődőkkel. Vevő is akadt rendesen, nem dolgoztam hiába heteken át a vásár előtt! Jót beszélgettem kedves kézműves társakkal is, itt nincs helye az irigységnek, őszintén dicsérjük egymás portékáit.




Kirakat





Szombat este úgy döntöttünk, hogy "ennyi elég volt", s bár megvolt a helyünk vasárnapra is, hazajöttünk. Másnap elborzadva láttam az éjszakai vihar szörnyű pusztítását az ottmaradtak fotóin. Iszonyú volt! Összetört cserepek, állványok, textilek a sárban, szörnyű! Csak remélni tudom, hogy volt ereje mindenkinek ezt a  veszteséget lelkileg is földolgozni, az anyagi károkról nem is beszélek! :( 

1 megjegyzés:

  1. Az idén sajnos nem jutottam el a fesztiválra, pedig szerettem volna. A nagy meleg azonban visszatartott.
    Gyönyörűek a portékáid, nagyon sokat dolgozhattál velük.
    Talán, ha nyugdíjas leszek, nekem is több időm lesz varrni.
    Szép hétvégét Neked!

    VálaszTörlés